北虢。

我们病了,寄居这腐烂且安逸的城市中,彼此孤独却心心相印!
Lullaby - Nickelback

存档灵魂:

Lullaby
安眠曲

 

【歌词】

 

Well I know the feeling
of finding yourself stuck out the ledge
And there ain't no healing
From cutting yourself with jagged edge
是的,我清楚这感觉
当你身处绝境
却力不从心束手无策

I'm telling you that, it's never that bad
And taking that something is well right
Lay down on the floor, and you are not sure
You can take this anymore
我要告诉你,情况绝没你想象的糟糕
只要坚定信心,方法总比困难多的多
茫然若失无所作为,你当然无法证明
你是否能够战胜

So just give it one more try to a lullaby
And turn this up on the radio
If you can hear me now, I'm reaching out
to let you know that you're not alone
所以再一次,倾听这支安眠曲
尽量调大音量
如果你听到我的声音,我将会出现你的面前
让你明白,孤独的不只你一个

And you can tell, I'm scared as hell
Cause I can't get you on the telephone
So just close your eyes
Well honey here comes a lullaby, 
Your very own lullaby
你可以宣称,我的呐喊来自地狱
因为我不可能在现实中与你交流
所以闭上你的双眼
亲爱的,倾听这支安眠曲
只属于你的安眠曲

Please let me take you
out of the darkness and into the light
Cause I have faith in you
That you're gonna make it through another night
就让我承载着你
因为我无比确信
你将会战胜这一切,在另一个夜晚

Stop thinking about
The easy way out
There's no need to go and blow the candle out
Because you're not done, you're far too young
And the best is yet to come
不要再凭空妄想
轻而易举的捷径
不要去逃避置身自我于黑暗
你将要做的还有很多,你是如此的年轻
记住,那最好的还远没来到

So just give it one more try to a lullaby
And turn this up on the radio
If you can hear me now, I'm reaching out
to let you know that you're not alone
所以再一次,倾听这支安眠曲
尽量调大音量
如果你听到我的声音,我将会出现你的面前
让你明白,孤独的不只你一个

And you can tell, I'm scared as hell
Cause I can't get you on the telephone
So just close your eyes
Well honey here comes a lullaby, 
Your very own lullaby
你可以宣称,我的呐喊来自地狱
因为我不可能在现实中与你交流
所以闭上你的双眼
亲爱的,倾听这支安眠曲
只属于你的安眠曲

Well everybody's hit hit the bottom
And everybody's been forgotten
Well everybody's tired of being alone
yeah, everybody's been abandoned, and left alittle empty handed
So if you are out there barely hanging on
没错,所有人都会跌倒在地
是的,所有人都会被遗忘
没错,所有人都会孤单痛苦
是的,所有人都会被抛弃,只身赤手空拳
因此,如果你想逃避现实,你将彻底迷失自我


评论

热度(16)